- نکته ی قابل توجه دیگر این است که اغلب برنامه هایی که ما در سیستم عامل اجرا می کنیم با نام کاربری ما در task manager ثبت می شود. بنابر این اگر فایلی با نام آشنای سیستمی در این قسمت باشد جای تعجب دارد ! چراکه این فایل باید در قسمت سیستم باشد. به شکل دقت کنید :

فایل سیستمی Svchost باید در نام کاربری سیستم باشد نه نام کاربری فعال ما ، این فایل در اینجا ویروسی است که خواسته از تشابه اسمی با فایل اصلی خود را پنهان کند.
- فرض میکنیم که فایلی را به هیچ وجه نمی توانیم ببینیم ، حتی بدون محدودیت های سیستم عامل ، می توانیم آدرس فایل اجرایی را در نرم افزار Process explorer پیدا کرد ( کافی است روی نام فایل اجرایی چند لحظه مکث کنید ) حال با استفاده از Cmd در run که در منوی شروع قرار دارد می توانیم این فایل را از بین ببریم.
- دقت داشته باشید که ممکن است این فایل غیر قابل از بین بردن باشد. می توانیم صفحه ی اصلی سیستم ( explorer ) را ببندیم. پس ابتدا cmd را اجرا و سپس به کمک  explorer.exe , task manager را می بندیم. حال مثلا با دستور :
DEL "C:\windows\downloaded programs\svchost.exe"
این فایل را پاک می کنیم و سپس با تایپ explorer.exe مجددا صفحه ی اصلی را فعال می کنیم. این ها روش هایی برای پر کردن جعبه ابزار شما در برخورد با فایل های مخرب است.